Jeg har glemt mit password

Du kan få tilsendt nyt password ved at trykke på linket "Glemt kodeord?", som du finder nederst i den blå log ind-bjælke.

Hvordan flytter eller aflyser jeg en booking.

Det er ikke muligt at flytte en booket time, men du kan aflyse den og booke en ny time.

Hvis du er medlem logger du bare ind, finder bookingen og trykker på aflys.

Hvis du er gæst, så skal du benytte det link, der er i den bookingbekræftelse, vi har sendt til dig pr.mail. Hvis du aflyser op til 24 timer før refunderes du 100%, hvis du aflyser op til 4 timer før, refunderes du 50%.

Hvad er reglerne for booking af bane

Du kan booke bane 1 uge frem, uanset om du er medlem eller gæst.

Der skal bruges to medlemsnumre til at booke en bane. Hvis du gerne vil spille med en gæst, se længere ned, se næste punkt.

Jeg er medlem og vil gerne spille med en gæst

Du kan invitere gæst mod betaling. Se priser her. Log ind som du plejer og vælg booking af bane. Når du skal udfylde "partners navn", skriver du gæst, og vælger "gæst 0".

Jeg har glemt noget på den aflåste padelbane

Kontakt Søren Diget på telefon +4520890770 eller send mail til info@xdream.dk så hjælper han dig.