Tematræning i Tennis og Padel

24. maj 2024 12:11 , af Frank Reeckmann

Skagen Tennis og Padelklub af 1913

Vi har lavet aftale med træner Jørgen Nørgaard, som kommer 4 gange i løbet af sæsonen og tilbyder Tematræning i såvel tennis som padel.

DATO OG TEMA

Søndag 9. juni
Tennis kl. 10-12: De grundlæggende elementer som grundslag, serv og flugtninger. Doublespil og det gode makkerskab
Padel kl. 13-15: Padelspillets fundament med fokus på placering på banen, forhånd, baghånd samt flugtninger.

Søndag 23 juni
Tennis kl. 10-12: Det offensive spil med fokus på et godt angreb og at holde et pres. Den offensive double
Padel kl. 13-15: Den funktionelle serv og spillet fremme på banen og de højere bolde. Det gode makkerskab og kommunikation

Søndag 18. august
Tennis kl. 10-12: En god defensiv er et godt fundament krydret med en god dækning af banen. Sikkerheden i doublen og spil hinanden gode
Padel kl. 13-15: Hvordan bygger du padelspillet op og fastholder en offensiv position. Transitionsøvelser fra offensiv til defensiv og omvendt

Søndag 1. september
Tennis kl. 10-12: Opsamling og den store sløjfe bindes!
Padel kl. 13-15: Opsamling med tilpasning af forskellige slag og spilsituationer

TILMELDING

Der er 16 pladser til tennis og 10 pladser til padel. Vil du sikre dig en plads på  ovenstående træninger, så tilmelder du dig i MemberLink appen eller på www.skagentennisklub.dk. Sørg for at du er logget ind. Gå til kalender og vælg den dato du vil tilmelde dig.

Vi forventer, at der bliver rift om pladserne, så du skal nok ikke vente for længe. Har du tilmeldt dig, men bliver forhindret, så er det vigtigt, at du afmelder dig igen, så pladsen kan gives til en anden.

Disse træninger er for medlemmer af Skagen Tennis- og Padelklub, og det er gratis at deltage.

Vi glæder os til nogle fantastiske dage på vores skønne baner.

Bestyrelsen Skagen Tennis og Padelklub