Tennis- og Padelsportens Dag 24

20. april 2024 12:44 , af Frank Reeckmann

Ses vi til Tennis- og padelsportens Dag 2024?

Skagen Tennis- og Padelklub afholder Tennis- og Padelsportens Dag lørdag 27. april 2024 fra kl. 10.00 - 13.00 –  Du, dine venner, naboer og familie er selvfølgelig inviteret.

Alle interesserede er velkomne – både børn, voksne, nysgerrige, nybegyndere og øvede. Der er mulighed for at låne ketsjere, bat og bolde og klubbens dygtige trænere står klar til at give en god tennis- og padeloplevelse.

Vi håber, at du vil hjælpe os med at sprede budskabet ved at invitere venner, naboer, familie og kollegaer med til en sjov og aktiv dag, hvor de kan prøve at spille tennis og padel. Print evt. A4-plakaten og hæng den op på din arbejsplads.
Vi byder på en grillpølse og forfriskning, repræsentanter fra klubben fortæller om klubbens træningstilbud, aktiviteter og priser.

Vi glæder os til at byde hjertelig velkommen til udendørssæsonen 2024!

Vedhæftede filer