TENNIS | PADEL NETVÆRK NORD INVITERER TIL HOLDTURNERING I SOMMEREN 2024 I TENNIS OG PADEL

22. april 2024 08:26 , af Frank Reeckmann

HASTER - Haster - Haster ..... inden 1. maj 24 ;-)

Hyggespil med vennerne fra naboklubber...

TPN Holdturnering i Tennis og Padel 2024 Formål: Formålet med tilbuddet er at give alle klubber en mulighed for at deres medlemmer kan deltage i en lokal holdturnering og hygge omkring tennis og padel under åben himmel.

Turneringen styres af Tennis | Padel Netværk Nord, og har ingen relation til hverken DTF, JTU, DGI eller DPF.

Turneringsform: De tilmeldte hold inddeles i puljer med geografiske hensyn i det tilfælde der tilmeldes tilstrækkeligt antal hold. Kampene fastsættes til afvikling i en uge og holdene aftaler selv det endelige spilletidspunkt.

En holdmatch består af 4 kampe. Alle kampe spilles bedst af tre sæt, evt. 3. sæt vil være en match-tiebreak. Der spilles med Golden Point.

Rækker: Holdturneringen tilbydes for seniorspillere over 18 år.

Række 1: Damerække – 4 DD – min 4 damer

Række 2: Herrerække – 4 HD – min 4 herrer

Række 3: Mix-række – 1 DD – 1 HD – 2 MD – min 2 damer/herrer

Der tilmeldes i TENNIS eller PADEL Tilmelding: Tilmelding til formand Frank Reeckmann som foretager samlet tilmelding fra Skagen -Husk oplysninger på holdkaptajn/kontaktperson, med navn, telefon og mail.

Gebyr: Kr. 100,- pr hold – indbetales først, når turneringsplanen er klar, opkræves af kasserer! Tilmeldingsfrist: 1. maj 2024

Se mere under netværk på skagentennisklub.dk på forsiden!